Website analízis, keresőoptimalizálás, SEO, optimalizálás keresőkre

Mit jelentenek ezek a bűvös kifejezések?

Az internetet egyre többen használják információszerzésre, és az információkat valamilyen kereső - pl. Google, Vizsla - segítségével szeretnék megszerezni. Milyen jó lenne, ha a cégünk weboldala a számunkra fontos szavakra már az első találati oldalon megjelenjen! Ezt pedig el lehet érni, ha a weboldalt a keresőkre optimalizáljuk.

Optimalizálás keresőkre ( keresőoptimalizálás ) SEO a tevékenységek szempontjából:

Ha egy mondatba szeretném besűríteni, akkor azon tevékenységek összességét nevezhetnénk így melyeknek célja a weboldal kialakítása vagy átalakítása során, hogy a weboldalunkat a szabadszavas keresők megtalálják, magasra értékeljék és ez által, a találati listáikban minél előbbre sorolják.

Természetesen ez egy rendkívül leegyszerűsített megfogalmazás. A keresőkben elfoglalt helyezés több más kiegészítő tevékenységtől is függ. (Linkkapcsolatok, tartalmi relevancia, releváns külső hivatkozások, külső Internet piaci és iparági környezet, stb.)

Ebből látszik, hogy egy oldal optimalizálása rendkívül összetett folyamat, és hangsúlyozom a folyamat kifejezést. Mivel az optimalizálás alapelemein túl (egyszer adott szinten, mélységben és kulcsszavakra elvégzett optimalizálás) nem tekinthető lezárt folyamatnak. Ugyan is a piaci környezet folyamatosan változik (mások is elkezdik az optimalizálást), a keresők szempontrendszere változik, stb. Ami folyamatos költségekkel is jár a magát az Internet piacon komolyan vevő weblaptulajdonos számára.

Nem kilátástalan ez egy kicsit? Szükségem van nekem erre?

A válasz mindenképpen igen.

Miért?

Bontsuk ketté a dolgot.

Internetes nagyvállalatok, webáruházak, tartalom szolgáltatók:

Ők azok, akiknek elsődleges üzleti terepe az Internet. Az ő számukra az keresőoptimalizálás többek között létkérdés. Folyamatosan figyelni és áldozniuk kell, hogy a piaci versenyben szinten tudjanak maradni.

Szállásadók, cégek, civilszervezetek, stb.:

Akik "csak" kiegészítésként használják az internetes megjelenést, a megvalósulás után egy ingyenes látogató és potenciális vásárló szállítóeszközt kap.
Ugyan is, aki egy keresőben beírja a mi tevékenységünkre jellemző kulcsszavat és mi erre optimalizáltuk az oldalunkat. Amire a kereső az elsők között jeleníti meg az oldalunkat a találati listában. Úgy nagy az esélyünk arra, hogy a mi weboldal címünkre kattintson és bennünket találjon meg először (mi legyünk az első akivel találkozik az adott kulcsszó keresése során).
Példa: Valaki a keresőben "szállás" szóra keres úgy a találati lista elején megtalálható linkekre nagyobb valószínűséggel kattint. Ez a látogató pedig rendkívül értékes egy szálláshelyet kínáló panzió számára. Mivel aki a keresést végezte a szállások után komolyan érdeklődik.
Kérdés: Tud Ön mondani ennél célirányosabb, hatásosabb ingyen reklámot?

Optimalizálás keresőkre,  keresőoptimalizálás, SEO

Website analízis:

Már működő weboldalak esetén az keresőoptimalizálás megelőző folyamat. Annak érdekében, hogy láthatóvá váljanak a feltétlenül szükséges változtatások az oldalunkkal kapcsolatban.

Mit vizsgálunk SEO:

  • Design
  • Szerkezet
  • Kulcsszavak
  • Háttér információk
  • Programozási struktúra
  • Link kapcsolatok
  • Szövegezés és szövegarányok
  • Weboldal értékek, pozíciók
  • Stb.
Keresés a Visualnet oldalain Gyorskeresés a Visualnet weboldalon
Szerezzen több látogatót weboldalára.
Mi megteremtjük a lehetőséget arra, hogy tudja értékesíteni termékét vagy szolgáltatását. Bővebben
utazom.hu szállásportál
Copyright (c) Visualnet Kft.
All rights reserved
Adatvédelem
Keresőoptimalizálás SEO | Főoldal | Rólunk | Szállásadóknak | Szolgáltatásaink | Tárhelyek | Referenciák | Hasznos | Kapcsolat |